torsdag 7 februari 2013

Som alltid....fyra sidoprojekt eller fler...

Är nog en väldigt rastlös och otålig person inser jag. Måste ha minst tre olika arbeten igång....tröttnar fort och vill bli färdig snabbt med saker...
Just nu håller jag på med "hemliga projektet" som är helt improviserat.
Sen håller jag på med min sjal i bakgrunden, nån rad eller två/vecka...
Sen har jag ett virkprojekt för hjärtat, återigen ett litet barn med trasigt hjärta som behöver lite tröst....
Dagens arbete jag satte igång med var att öva mig på Crocodile Stitch....har fått ett jätteroligt mönster från en vän (tack J!!)....frågan är bara om jag kommer fatta det.....det är på engelska och det kan jag...men inte virkmönster på engelska...vi får se hur det blir.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar- jag blir så glad då!